مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 اسفند 1394 ساعت 12:002016-03-11اجتماعي

طرح "جابربن حیان" موجب تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان می شود


دانش آموزان باید از دوران کودکی به پژوهش بپردازند و طرح جابربن حیان زمینه ای در جهت ایجاد روحیه پژوهشگری در دانش آموزان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس آموزش و پرورش ایسنا، دیمه ور در حاشیه افتتاح نمایشگاه پروژه های علمی طرح جشنواره جابربن حیان (ویژه دانش آموزان دوره ابتدایی) سمنان افزود: درسند تحول بنیادین و رویکردهای مدیریت آموزشگاهی پژوهش محوری یک اصل مورد توجه است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای طرح جشنواره جابربن حیان اظهار کرد: تقویت خلاقیت، ایجاد روحیه پژوهشگری و رشد مهارتهای درس ورزی دانش آموزان از اهداف اجرای این طرح برای دانش آموزان ابتدایی است.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش وپرورش یادآور شد: انجام کارهای گروهی و آشنایی دانش آموزان با چگونگی استفاده از منابع و اطلاعات علمی از فواید اجرای این طرح است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های علمی میل به یادگیری را تقویت می کند گفت: جشنواره جابربن حیان می تواند به عنوان ابزار بسیار قوی در خدمت تعلیم و تربیت به معنای واقعی باشد.

دیمه ور با بیان این که دانش آموز عامل موثر در یادگیری و معلم طراح و تسهیل گر فرایند یادگیری است خاطر نشان کرد انجام پروژه های مسئله محور توسط دانش آموزان به صورت هدفمند به رشد و تقویت توانمندیها و ویژگیهای مرتبط با اهداف آموزشی کمک می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح "جابربن حیان" موجب تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان می شود

طرح "جابربن حیان" موجب تقویت روحیه پژوهشگری در دانش آموزان می شود